Pase în adâncime - Hattrick University

Cauta
Du-te la conținut

Meniul principal :

Antrenamentul de pase în adâncime

Descriere
Antrenamentul de pase în adâncime este un antrenament care se adaptează mai bine echipelor mai defensive,
chiar dacă antrenează o calitate cu caracter mai degrabă ofensiv. Acest antrenament creşte calitatea de pase a mijlocaşilor, extremelor şi fundaşilor, calitate care îmbunătăţeşte randamentul ofensiv al echipei pe toate cele trei zone de atac şi ajuta la creşterea nivelului de CA (prin calitatea de pase a fundaşilor).

Cine se antrenează?
Jucătorii care au jucat pe postul de mijlocaş (lateral sau central) şi pe postul de fundaş în săptămâna respectivă, primind antrenament proporţional cu numărul de minute jucate.

Toţi aceşti jucători primesc antrenament în proporţie de 100%. Se pot antrena astfel un număr de 20 jucători pe săptămână care să primească antrenament complet.

Viteză antrenament
Aşa cum spuneam în strategii de antrenament, viteza de antrenament poate fi aflată folosind unul dintre tool-urile disponibile. Facem un test cu Training Calculator şi vedem câteva exemple. Luăm în calcul un antrenor bun şi 7 secunzi şi un procent de rezistenţă de 15%.
- La 17 ani un jucător cu calitate de pase de nivel slab are nevoie de 3 săptămâni să ajungă la inadecvat, 5 săptămâni de la excelent la formidabil, 7 săptămâni de la impresionant la sclipitor.
- La 20 ani un jucător cu calitate de pase de nivel slab are nevoie de 3,5 săptămâni să ajungă la inadecvat, 5 săptămâni de la excelent la formidabil şi 12-13 săptămâni să ajungă de la supranatural la titanic.
- La 23 ani un jucător cu calitate de pase de nivel slab are nevoie de 3-4 săptămâni să ajungă la inadecvat, 13 săptămâni să ajungă de la supranatural la titanic şi 19-20 săptămâni să ajungă de la mitic la magic.
Mai multe calcule se pot face cu ajutorul uneltelor prezentate aici.

Formaţie de antrenament
Formaţiile de joc care oferă antrenament optim pentru skilul de pase scurte sunt cele în care se folosesc 5 mijlocaşi şi 5 fundaşi. Singura formaţie care foloseşte aceasta combinaţie este 5-5-0. Totuşi se consideră eficient şi antrenamentul cu 16-18 jucători pe săptămână, putând fi folosite în acest fel şi alte formaţii cum ar fi 5-4-1 sau 4-5-1 sau chiar cele cu doi atacanţi: 4-4-2 şi 3-5-2.

Avantaje
- Viteza de antrenament este rezonabilă pentru această calitate.
- În scurt timp se observă o creştere a ratingurilor de atac ale echipei pe toate cele trei părţi.
- Permite antrenarea a unui număr foarte ridicat de jucători (16/20)
- Fiind antrenat de obicei ca şi skill secundar, se aplică un salariu doar pe jumătate pentru această calitate, atâta timp cât nu depăşeşte nivelul skilului principal.
- Libertate tactică de nivel rezonabil, mai mică decât în cazul paselor scurte, atât în alegerea poziţiilor jucătorilor în teren cât şi pentru că pasele în adâncime se antrenează identic dacă jucătorul a jucat ca şi fundaş, ca şi mijlocaş sau ca şi extremă.
- Ridică în timp relativ scurt nivelul de tactica pentru atac pe centru sau atac pe flancuri.
- Efect relativ rapid pentru nivelul tacticii de , pasele fundaşilor fiind o componentă importantă în calculul acestei tactici.

Dezavantaje
- Are nevoie de un skill principal pentru că acest antrenament să fie pus în valoare. Ca şi skill principal nu este eficient.
- Menţinerea unui lot de 16/20 jucători care teoretic au şi un skill principal destul de ridicat, poate fi o piedică economică dacă se doreşte un randament strict financiar.
- Imposibilitatea de a juca tactici ofensive şi mai ales lipsa atacului central, în momentul în care se folosesc 2-3 atacanţi, randamentul economic al acestui antrenament scade.

Concluzie
Ales de către 2% dintre utilizatorii din hattrick, este un antrenament un pic incomod pentru echipele ce doresc să obţină performanţe în timp ce folosesc acest antrenament. Este folosit mai degrabă ca şi metoda de a acumula bani pentru că permite antrenarea a mai mulţi jucători iar pasele constituie în cea mai mare parte, cea mai importantă calitate secundară în hattrick. Totuşi în cazul în care se sacrifica 3-4 poziţii de antrenat pe săptămână, poate fi o alternativă foarte bună pentru cei ce preferă să joace mai defensiv şi/sau cu accent pe posesie.

 
Înapoi la cuprins | Înapoi la meniul principal