Antrenament NT - Hattrick University

Cauta
Du-te la conținut

Meniul principal :

[NT] Ajută-te pe tine, ajută România!

Scris de -amby- pe
conferinţa naţională [post=15854773.1]

Mulţumiri speciale lui opripom, alex_vds si indy-, pentru discuţii si implicare; fara ei, acest material ar fi fost mult mai sărac si mult mai putin exact!

Introducere
Scopul fiecărui user din hattrick este, în cele din urmă, să câștige. Dar depinde și cum ne atingem obiectivele. Nu degeaba se spune că drumul în sine este mai important decât destinația. În plus, pentru fiecare user care ajunge să câștige Liga I, se găsesc alte câteva mii de useri care nu reușesc să ajungă sus și se mulțumesc să atingă alte obiective.
Cel mai important și mai frumos lucru în hattrick este jucătorul. Să ai un jucător frumos te stimulează să te conectezi zilnic, iar progresele lui reprezintă motivul pentru care mai joci.

Îmi doresc să vă învăţ să creați un astfel de jucător. Dacă ajunge în națională, e un bonus frumos pentru munca și grija voastră. Dacă nu ajunge, este oare acel jucător mai puțin important pentru voi? Nu cred. Dar prin sute de astfel de eforturi individuale se poate crea o bază de jucători de pe urma căreia să beneficieze și naționala. Singurul lucru care se cere este răbdare.
Credeți că e puțin lucru?

Prima idee: se considera, in mod fals, că e necesar să ai antrenor excelent. Nu e. Un antrenor solid e la fel de bun și mult mai puțin costisitor. Antrenorii excelenți se justifică doar la nivel de U-20, unde 3-4 antrenamente diferență contează (acolo jucătorii sunt plafonați de vârstă, nu și de skill).
A doua: nu e nevoie să antrenezi până la divin. Toți jucătorii creați în prezent sunt multiskill. Deci, salariile n-ar trebui să te îngrijoreze. Dar o să revin cu exemple concrete. Important este ca jucătorul să crească odată cu echipa ta.
A treia: un jucător e suficient. Nu e nevoie să crești și să ții o întreagă generație.
Dar cum creezi totuși un astfel de jucător? S-a acreditat ideea (falsă) că doar jucătorii cu experiență de U-20 au șanse și la naționala mare. Nu este adevărat. Orice jucător antrenat corect și constant are această șansă.

Câteva cerințe minime:
1) Intensitatea antrenamentului trebuie mereu să fie setată la 100%. Orice procent mai mic afectează negativ dezvoltarea jucătorului;
2) Trebuie să ții mereu un antrenor minim solid (bun) și 10 asistenți. Chiar dacă diferența dintre 6 asistenți și 10 nu e mare, ea există;
3) Rezistență: s-a acreditat ideea că e bine să o ții la 5% cât mai mult timp posibil. Firește, 5% e cel mai bine, dar nici 10% nu deranjează cu nimic. Important e să alegi astfel încât să nu îți afecteze rezultatele echipei, dar nici dezvoltarea jucătorului. De reținut: pe măsură ce jucătorul tău se apropie de 30 de ani, va trebui să ridici procentul de rezistență. Dar până atunci, probabil vei fi într-o liga superioară, deci chiar vei avea nevoie de 20-25%. În plus, până la acea vârstă diferențele dintre cei antrenați cu 5% și antrenor excelent și cei antrenați cu 10% și antrenor solid vor tinde să se șteargă. Cu cât jucătorul tău are skill principal mai mare, cu atât o să-ţi ia mai mult timp să crească și va necesita mai multe eforturi să îl ții la acel skill.
4) Jucătorul să fie român:)

Idei generale:
1) cel mai important lucru pe care îl primește jucătorul de la națională e experiența. Nici cei 40% reducere la salariu (chiar dacă joacă doar un minut) nu sunt de ici, de colo;
2)
mai devreme de 27-28 de ani nu va ajunge la NT, de abia de la acea vârstă se poate spune că s-a maturizat din punctul de vedere al skillurilor necesare;
3) de la titanic în sus nu merită antrenate secundarele pentru că se simte scăderea lor în timp și se pierde antrenament care poate fi investit fie într-o terțiară, fie în skillul principal;
4) 10 fizio ajută, dar măcar 5 ar fi bine să fie pentru a preveni pe cât posibil accidentările grave - orice accidentare înseamnă pierdere de antrenament.
Dar să trecem la lucruri concrete:


A. Portar

Portarii sunt o combinație de skill de portar, apărare și faze fixe.

Cum arată un portar de NT?
Portar magic - utopic, apărare legendar - titanic, faze fixe utopic - divin.

Mod de creare:
1) prima posibilitate este
achiziţionarea unui portar la vârsta de 20 de ani. În general, portarii ies de la U-20 cu skill principal extraterestru mitic, apărare slab si faze fixe supranatural (20 de ani si 100 și ceva de zile). Nu e neapărat necesar ca portarul tău să fi jucat la U-20. Dacă găsești unul cu skilluri similare, chiar dacă nu are experiența necesară, poți crea la fel de bine un viitor portar de națională. Îl preiei, îi dai apărare măcar până la legendar-supranatural (va ajunge la acest nivel pe la 25 de ani), apoi îl antrenezi la portar și faze fixe, alternativ (firește, mai mult portar două antrenamente de faze fixe pe sezon sunt suficiente). Dacă portarul tău nu are faze fixe când îl achiziționezi, va necesita mai multe astfel de antrenamente și va crește mai greu la skillul principal. Cam la 28-29 de ani vei ajunge cu el la calitățile dorite. Iar dacă nu va fi convocat, ce poate fi mai frumos decât să ai un asemenea monstru în echipă, care îți duce în spate toată apărarea?
2) a doua posibilitate este să-l creezi tu însuți. Un portar solid (bun) de 17 ani si zero zile, indiferent dacă are vârsta corectă pentru NT sau nu, cu apărare slab si faze fixe slab nu costă mai mult de 5-6 milioane. În acest caz, vă sfătuiesc să antrenați combinat și nu liniar adică să îl antrenați jumătate se sezon la portar și jumătate la apărare. Avantaje: salariul îi va crește mult mai încet iar repoziționarea de pe postul de portar pe cel de fundaș se face cu mai puțin efect negativ asupra echipei proprii. La 21 de ani poţi avea un dublu legendar (calculat cu un procent de rezistență de 10%) care poate fi eficient și în poartă și ca fundaș. Astfel eviți ca jucătorul tău să scoată o stea și jumătate ca apărător si să-ți pierzi răbdarea până ajunge la un nivel decent de apărare. Mai rămâne să îi dai o treaptă de apărare (măcar una), apoi portar și faze fixe până la 28-29 de ani, când ar trebui să fie gata să strălucească și în NT, nu numai în echipa proprie.
3) o a treia posibilitate este să cumperi un fundaș supranatural titanic la 20 de ani și să îl crești la portar și faze fixe. Avantajul unei astfel de abordări: specialitatea imprevizibil a portarilor a ajuns să fie utilă în camp. Dacă reușești să găsești un fundaș cu o asemenea specialitate și cu ceva pase, ai dat lovitura!

Sugestie:
Când a
ntrenați portarul la faze fixe, e bine să îl jucați fie pe postul de portar, fie pe cel de executant. Astfel va câștiga 25% la fiecare antrenament, procent deloc de neglijat.

Salariu:
Nu va speriați, nu sunt atât de mari! La 28 29 de ani n-ar trebui să depășească 1,5 milioane. În condițiile în care salariile medii in V sunt de 5 milioane, de exemplu, o asemenea sumă nu ar trebui să vă sperie. E vorba de un singur jucător, firește, dar, repet, el va duce în spinare toată apărarea!


B. Fundași
Fundașii sunt de două tipuri: fundași laterali și fundași centrali. Cei laterali au skill mai mare de wing (extremă), pe lângă apărare, ceilalți au skill mai mare de construcție. Totuși, asta nu înseamnă că fundașii laterali nu au nevoie de construcție! Înseamnă doar că skillul de wing e mai mare și atât.

Cum arată un fundaș de NT?
Rubrica asta e necesară, pentru că am primit multe întrebări de genul: fundașul meu e magic, ca și X care e titular în NT. Pe al meu de ce nu-l luați? Ei bine, pentru că nu are secundare. În era MS, un fundaș chel nu-și are locul în NT
Dar să revenim: la skillul principal, fundașul nu e nevoie să depășească mitic. La apărare mai contribuie și apărarea mijlocașilor, precum și cea a extremelor.
1) fundașii laterali: apărare mitic, wing titanic extraterestru, construcție formidabil, pase formidabil impresionant, faze fixe formidabil. După cum se observă, acești fundași sunt foarte versatili, de aceea necesită o multitudine de skilluri. Pe lângă apărare, ei contribuie la mijloc, la atacul lateral, la skillul de contraatac atunci când se dorește să se joace așa ceva precum și la lovituri libere indirecte, cu skillul de faze fixe;
2) fundașii centrali: apărare mitic, construcție titanic, pase formidabil – impresionant, faze fixe formidabil.
Variantă alternativă: apărare mitic, construcție legendar, pase legendar, faze fixe formidabil.

Mod de creare:
1) prima posibilitate este achiziţionarea unui fundaș la vârsta de 20 -21
de ani. În general, fundașii ies de la U-20 cu skill principal titanic și cam atât. Din nou, nu e neapărat necesar ca fundașul tău să fi jucat la U-20, dar e necesar, în schimb, să aibă specialitate Cap sau Puternic. Cap e specialitatea cea mai bună, indiscutabil și orice fundaș căpos cu skill principal titanic până în 21 de ani și zero zile va fi monitorizat dacă e antrenat în continuare. Specialitatea e folositoare atât pentru fundași laterali, cât și pentru centrali. Puternicii sunt foarte buni ca apărători centrali, ca apărători laterali mai puțin.

De aici antrenamentul se desparte în funcție de poziție și anume:
A) fundașul lateral se antrenează la wing (extremă) până atinge titanic, apoi la construcție, pase și faze fixe. După ce a ajuns cu toate calitățile la nivelul dorit, se trece din nou pe apărare până la mitic. La 29 de ani ar trebui să fie complet și gata de a juca în națională;
B) fundașul central se antrenează la construcție până la titanic (ajunge acolo pe la 25 de ani și jumătate), apoi la pase, apoi se trece din nou pe apărare și faze fixe.

2) a doua posibilitate este să-l creezi tu însuți. Un fundaș solid (bun) de 17 ani si zero zile, indiferent dacă are vârsta corectă pentru NT sau nu, nu costă mai mult de 5-6 milioane. La fel, vă sfătuiesc să antrenați combinat și nu liniar. Avantaje: salariul îi va crește mult mai încet iar repoziționarea de pe postul de fundaș pe cel de mijlocaș se face cu mai puțin efect negativ asupra echipei proprii. Un alt avantaj e flexibilitatea: dacă ai, de exemplu, un titanic construcție titanic apărare la 25-26 de ani, poți întreba ce ne lipsește mai mult: fundași centrali sau mijlocași? Ce îmi convine mie mai mult să antrenez în continuare? Dacă ne lipsesc mijlocașii sau prefer eu așa, continui cu antrenamentul de pase și faze fixe, apoi construcție. Dacă nu, continui cu pase, faze fixe și apărare. Atenție însă, toate acestea se aplică doar la fundașul central. La cel lateral, odată pornit pe acest drum, nu îi mai poţi schimba orientarea, pentru ca aripile sunt preferate cu construcţie si pase mari, nu cu apărare.

În varianta de fundaș central alternativă, se oprește antrenamentul de construcție la legendar și se continuă cu pase mai repede, de la 23 de ani și jumătate. La 26 de ani și jumătate fundașul vostru ajunge la pase legendar și poate trece din nou pe apărare. La 29 de ani jucătorul ajunge la skillurile dorite.

Jucători speciali:
Aceștia sunt jucători care sunt mai specializați pentru o anumită tactică sau situație. Nefiind chiar MS veritabili, selecționarea lor depinde de cine conduce naționala în acel moment și ce intenții are. Ei pot fi chemați special pentru câteva jocuri, pentru a da un plus tacticii respective.
În cazul fundașilor, avem fundașul central cu pase, creat special pentru a da un plus
în cazul utilizării unei tactici cu CA. Astfel, fundașii din lot, chiar dacă au pase formidabil impresionant, dau un tactic skill de magic utopic în total, insuficient în unele cazuri.
Un fundaș central cu pase ajunge titanic apărare in jur de 21 de ani și se poate trece direct pe pase scurte. Va ajunge la pase titanic-extraterestru în jurul vârstei de 25 de ani. La această vârstă va trece înapoi pe apărare și poate ajunge mitic la 27 de ani. Pentru a-i spori șansele de selecționare, se poate face însă altfel: la 25 de ani se trece pe faze fixe și va ajunge la magic divin la 26 de ani și jumătate, 27 de ani. Abia apoi se dă din nou apărare. Astfel, fundașul va avea și o altă utilitate: poate fi folosit ca set piecer. Pentru că ceilalți fundași au calculate creșterile cam la limită, această dublă calitate îl poate ajuta.
Deci, un fundaș central cu pase de NT arată astfel:
1) apărare mitic, pase titanic - extraterestru, sau
2) apărare mitic, pase titanic, faze fixe mitic divin.

Se mai poate crea un fu
ndaș central de compromis, să-i zicem: se oprește antrenamentul de construcție mai devreme (pe la magnific legendar) și i se dau în schimb pase mai mari. Este o opțiune posibilă și utilizabilă, atâta vreme cât aveți în vedere faptul că ei trebuie trecuți înapoi pe apărare în timp util.

Sugestii:
A) Dacă vreți ca fundașul vostru să aibă șanse la NT, antrenați numai căpoşi sau Puternici. Celelalte specialități au dezavantaje care îi fac improprii pentru poziție (ca și lipsa specialității). Gândiți-vă că NT reprezintă elita și în aceste condiții nu are rost să antrenăm jucători cu alte specialități sau fără specialitate.
Unii aduc în discuție și utilitatea fundașilor rapizi, capabili să oprească eventurile de rapid ale adversarilor. Problema cu fundașii rapizi sunt că nu pot fi folosiți nici pe ploaie, nici pe soare. Puțin probabil să se găsească mai mult de un fundaș rapid in lotul NT.
B) nu antrenați fundașul vostru la skill peste titanic fără a duce mai întâi secundarele la nivelul dorit. Peste titanic, skillul începe să scadă, cu cât e mai mare, cu atât mai repede. Nu e de dorit să vă treziți că mai trebuie să pompaţi în jucătorul vostru încă 7-8 antrenamente de apărare ca să compenseze scăderile de skill odată ajuns la vârsta optimă. De asemenea, e mai avantajos și din punct de vedere al salariului;

Salarii:
La fel, salariile sunt suportabile comparative cu contribuția extraordinară a unui asemenea jucător la ratingurile echipei voastre: 1,2 1,3 milioane când sunt antrenați la skillul maxim, adică pe la 29 de ani.

Notă:
Toate calculele au fost făcute luând în considerare jucători absolut obișnuiți, aproape chei: solid low la apărare, slab-inadecvat la celelalte skilluri la 17 ani si zero zile. Antrenor solid (bun).


C. Mijlocași
Mijlocașii sunt printre cei mai importanți jucători din lot. În primul rand pentru că, vrând-nevrând, mijlocul rămâne cel mai important factor într-o campanie. În al doilea rand, pentru că sunt la fel de versatili ca și fundașii laterali sau ca aripile, în sensul că au o contribuție asupra tuturor compartimentelor: apărare, atac și mijloc.
Deși s-a discutat despre împărțirea lor în mijlocași defensivi, ofensivi și spre extremă (towards wing), consider că un mijlocaș de NT trebuie să aibă atât pase, cât și apărare. Rămâne de discutat doar nivelul acestora.

Cum arată un mijlocaș de NT?
Skillul principal, cel de construcție trebuie să fie cât mai mare în acest caz (magic-utopic). Pentru cei care doresc să crească asemenea jucători, trebuie să știe că aici salariul este un impediment, față de celelalte compartimente.
Eu m-aș opri cu dezvolt
area la magic, deoarece skillul de utopic este foarte greu de menținut fără antrenamente constante, ceea ce impietează asupra dezvoltării secundarelor.
A) Un mijlocaș MS de NT ar trebui să arate în felul următor:
I) varianta 1: construcție magic, apărare impresionant – magnific, pase titanic - extraterestru, faze fixe formidabil;
Ii) varianta 2: construcție magic, apărare supranatural - titanic, pase formidabil - sclipitor, faze fixe formidabil,
Iii) varianta 3: construcție magic, apărare legendar, pase magnific – supranatural, faze fixe formidabil.
B) un mijlocaș spre extremă (TW) de NT ar trebui să arate în felul următor: construcție magic, extremă titanic, apărare formidabil, pase formidabil, faze fixe formidabil.

Mod de creare:
Pentru mijlocașii MS:
1)
prima posibilitate este achiziţionarea unui fundaș la vârsta de 20 -21 de ani. În general, fundașii ies de la U-20 cu skill principal titanic și cam atât. Din nou, nu e neapărat necesar ca fundașul tău să fi jucat la U-20. Se antrenează construcție până la titanic, apoi pase, apoi din nou construcție;
2) a doua posibilitate: achiziționarea unui mijlocaș titanic de 20 de ani. Se antrenează la apărare, apoi la pase în funcție de nivelul dorit, apoi din nou construcție și faze fixe.
3) a treia posibilitate es
te să-l creezi tu însuți. Un mijlocaș solid (bun) de 17 ani si zero zile poate fi antrenat combinat sau liniar. Liniar, cu 10% rezistență ajunge titanic la 20 de ani și 0 zile și poate fi trecut pe apărare. La 23 de ani și 14 de zile ajunge legendar la apărare și i se pot da pase. La 26 de ani ajunge magnific-supranatural pase și trebuie trecut din nou pe construcție, iar la 29 de ani e magic (calculat cu 20% rezistență). Dacă se intercalează și câteva faze fixe, aproape de 30 de ani. O altă variantă este oprirea antrenamentului de apărare la impresionant - magnific și ridicarea nivelului de pase, în schimb. În acest caz, pasele se pot duce până la titanic-extraterestru iar jucătorul va avea construcție magic tot la 29 de ani. Iar a treia ar fi ducerea nivelului de apărare la supranatural - titanic și oprirea paselor la formidabil sclipitor. Orice variantă ați alege, important e ca, cel târziu la 26 de ani și jumătate, jucătorul să fie trecut pe construcție din nou, pentru a-i ridica nivelul de la titanic, unde ne-am oprit, până la nivelul dorit. În cazul antrenării combinate, se intercalează antrenamentul de construcție cu cel de apărare, apoi cu cel de pase. Avantaje: salariul îi va crește mult mai încet iar repoziționarea de pe postul de fundaș pe cel de mijlocaș se face cu mai puțin efect negativ asupra echipei proprii.
Pentru mijlocașii TW:
1) prima posibilitate este achiziţionarea unei extreme titanic la vârsta de 19 ani și 0 zile sau pe acolo. Se antrenează construcție până la titanic, apoi apărare, pase, apoi din nou construcție;
2) a doua posibilitate: achiziționarea unui mijlocaș titanic de 20 de ani. Se antrenează la apărare, apoi la extremă, apoi la pase, apoi din nou construcție și faze fixe.
3) a treia posibilitate este să-l creezi tu însuți. Un mijlocaș solid (bun) de 17 ani si zero zile poate fi antrenat combinat sau liniar. Liniar, cu 10% rezistență ajunge titanic la 20 de ani și 0 zile și poate fi trecut pe apărare. La 21 de ani și 21 de zile ajunge formidabil la apărare și i se poate da antrenament de wing (extremă) până la titanic. La 24 de ani și 70 de zile ajunge titanic extremă și i se pot da ceva pase până la formidabil (26 de ani), după care jucătorul se trece din nou pe construcție și ceva faze fixe. La 29 de ani e magic (calculat cu 20% rezistență). Din nou, orice variantă ați alege, important e ca, cel târziu la 26 de ani și jumătate, jucătorul să fie trecut pe construcție din nou, pentru a-i ridica nivelul de la titanic, unde ne-am oprit, până la nivelul dorit. În cazul antrenării combinate, se intercalează antrenamentul de construcție cu cel de apărare, apoi cu cel de extremă.

Sugestii:
A) Dacă vreți ca mijlocașul vostru să aibă șanse la NT, antrenați numai căpoşi pentru postul de mijlocaș MS, căpoși sau rapizi pentru cel de mijlocaș TW. Eventual se pot lua în considerare și tehnicii, dar acestora le trebuie alt regim de antrenament, întrucât le trebuie multe pase și construcție (mai puțină apărare) pentru a putea fi folosiți ca TDF. Puternicii au și ei o mică șansă, dacă au nivel mare de apărare (titanic), pentru că pot fi folosiți în caz extreme și ca fundași.
B) nu antrenați mijlocașul vostru la skill principal peste titanic fără a duce mai întâi secundarele la nivelul dorit. Peste titanic, skillul începe să scadă, cu cât e mai mare, cu atât mai repede. De asemenea, e mai avantajos și din punct de vedere al salariului;

Salarii:
Salariile sunt măricele în acest compartiment. Dar să sperăm că, până ajunge la maturitate bijuteria voastră, sunteți in III sau mai sus și le puteți suporta. Acestea încep la 1,5 milioane și pot urca până la 2 milioane, în cazul extreme, dar cei mai mulți jucători se regăsesc undeva între aceste două limite.

Notă:
E adevărat că se discută privind proporția optimă dintre apărare și pase. Ce trebuie să știți: unii preferă pase mai mari, alții jucători echilibrați. Depinde foarte mult de opțiunile selecționerului. Prin urmare, nu vă pot da o estimare privind șansele de a fi convocat în funcție de skilluri, dar vă pot spune un lucru: orice jucător care arată ca cei prezentați, va fi în vederile oricărui selecționer.
Toate calculele au fost făcute luând în considerare jucători absolut obișnuiți, aproape chei: solid low la construcție, slab-inadecvat la celelalte skilluri la 17 ani și zero zile. Antrenor solid (bun).


D. Extreme
Extremele sunt esențiale în jocul actual. Contribuția lor la mijloc este absolut indispensabilă, iar, în condițiile în care la naționale este greu să obții confidence, se preferă tot mai mult atacul pe laturi, mai ușor de obținut, mai ales că la acesta contribuie foarte mult și pasele atacanților. Contribuția la apărare este mai mică și mai puțin importantă.
Extremele au un avantaj foarte mare: cresc repede la calitatea principală, prin urmare pot fi antrenate la nivele foarte mari ale secundarelor.

Cum a
rată o extremă de NT?
Varianta i) skill principal magic-utopic, construcție titanic-extraterestru, pase legendar-supranatural, faze fixe formidabil;
Varianta ii) skill principal magic-utopic, construcție mitic, apărare excelent formidabil.
Variantă alternativă: extremă magic utopic, construcție legendar supranatural, pase legendar supranatural, apărare excelent formidabil, faze fixe formidabil.

Mod de creare:
1) prima posibilitate este achiziţionarea unei extreme la vârsta de 20 - 21 de ani. În g
eneral, extremele ies de la U-20 cu skill principal extraterestru și construcție sau pase impresionant. Nu e neapărat necesar ca extrema ta să fi jucat la U-20, dar e necesar, în schimb, să aibă specialitate utilă: Rapid, Imprevizibil sau Cap. Sunt preferate extremele rapide, deoarece jucători cu Cap avem destui în alte compartimente, iar Imprevizibilii creează destul de rar eventuri. În plus, eventul de rapid are cea mai mare frecvență de apariție.
Posibilități de antrenare: construcție până la titanic-extraterestru, pase până la magnific supranatural (27 de ani), apoi se trece pe extremă și faze fixe. La 29 de ani extrema voastră ar trebui să fie completă și gata de a juca în națională;

2) a doua posibilitate este să o creezi tu însuți. O extremă solid (bun) de 17 ani si zero zile, indiferent dacă are vârsta corectă pentru NT, antrenată liniar cu 10% rezistență și 10 secunzi va ajunge titanic la 19 ani și zero zile. Antrenată în continuare la construcție, pornind de la un skill de slab, va ajunge titanic-extraterestru la 22-23 de ani. Urmează pase pana la supranatural (26 de ani), apoi din nou extremă și faze fixe. Dar eu vă sfătuiesc să antrenați combinat și nu liniar. Avantaje: salariul îi va crește mult mai încet iar repoziționarea de pe postul de extremă pe cel de mijlocaș se face cu mai puțin efect negativ asupra echipei proprii.

Varianta ii) este un WTM pur. E însă greu de dus și de menținut la aceste skilluri. Un jucător de acest gen are nevoie de o alternanță constantă între cele două tipuri de antrenament pentru a-și menține skillurile, ceea ce înseamnă că se pierde tocmai calitatea de MS a wingerului: nu mai e timp de antrenat pase sau aparate. Plus că salariul va fi măricel.

Sugestii:
A) s-au purtat multe discuții privind frecvența transform
ării eventului de Quick + șut doar dacă extrema are skill de scoring peste acceptabil. În acest moment nu s-a putut identifica o corelație certă între skillul de scoring și transformare, așa că se merge pe calitățile native de scoring ale wingerului (dacă are ceva, bine, dacă nu, asta e);
B) de asemenea, se discută mult despre necesitatea apărării la wingeri. O extremă ofensivă contribuie cu doar 18% din calitatea ei de apărare la apărarea laterală, deci în cazul acesta apărarea este mai putin importanta. Dar, dacă extrema este jucată normal, acest procent crește. E o posibilitate notabilă renunțarea la un câteva skill-uri de pase pentru a duce extrema voastră la apărare excelent-formidabil. Dacă vreți să creați un WTM însă, apărarea este obligatorie, dar pasele mai puțin importante.

Salarii:
Salariile sunt micuțe pentru asemenea bombe de jucători: între 1 milion și 1,3 1,4 milioane.

E. Atacant
Atacanții sunt jucători de o complexitate mare, prin urmare, îi voi împărți în 3 categorii:
1) atacanții normali;
2) atacanții spre extremă;
3) atacanții defensivi.

Cum arată un atacant de NT?
Atacant normal:
I) atac magic, pase titanic - extraterestru, faze fixe titanic - divin;
Ii) varianta cu extremă: atac magic, pase legendar - supranatural, extremă legendar – supranatural, faze fixe formidabil.
Sau
Atac magic, pase titanic - extraterestru, extremă formidabil - sclipitor, faze fixe formidabil.

Atacant spre extremă:
Atac titanic - extraterestru, extremă magic, pase impresionant magnific, faze fixe formidabil.

Atacant defensiv:
I) Titanic construcţie, titanic pase, titanic atac;
Ii) Extraterestru construcție, mitic pase, sclipitor atac.

Mod de creare:
1) prima posibilitate este achiziționarea unui atacant la vârsta de 20 - 21 de ani. În general, atacanții ie
s de la U-20 cu skill principal titanic. Nu e neapărat necesar ca atacantul tău să fi jucat la U-20, dar e necesar, în schimb, să aibă specialitate utilă: Rapid, Imprevizibil, Cap sau eventual Tehnic. Specialitatea Tehnic este valabilă doar pentru atacantul defensive, dar și aici e de preferat un Rapid sau Căpos, pentru ca eventurile date de tehnic sunt puţine.
Posibilități de antrenare:
A) atacant normal: după preluare se trece direct pe antrenament de pase până la titanic (24 de ani), apoi pe faze fixe până la titanic - divin (25 - 26 de ani) apoi înapoi pe atac. La 29 de ani va ajunge la calitățile dorite;
În varianta cu extremă, pentru a crea un jucător mai versatil, se oprește antrenamentul de pase mai repede (legendar - supranatural), se dau faze fixe numai până la formidabil și se antrenează la extremă până la legendar supranatural. Abia după ce a crescut la toate skillurile se dă din nou atac.
B) atacant spre extremă: după preluare se trece direct pe antrenament de extremă până la magic (26 de ani), apoi pe pase pana la impresionant magnific intercalat cu faze fixe și eventuale antrenamente de menținere a nivelului de extremă la magic. Se poate antrena și intercalate, pase cu extremă, astfel încât salariile să fie mai puțin împovărătoare la început.

Atacantul defensiv este un capitol aparte, întrucât există nenumărate modalități de a-l crea. Cel mai simplu e să achiziționezi un inner de 20-21 de ani cu skill principal titanic construcție. De aici se antrenează la pase, până la titanic extraterestru. În jurul vârstei de 24 - 25 de ani atinge acest nivel (sau mai repede, dacă avea ceva pase native). Apoi se va antrena doar atac. Până la 29 de ani ar ajunge triplu titanic, ideal pentru poziție.
În varianta ii), se dau pase până la mitic și se completează construcția până la extraterestru. Apoi se trece pe pase. Ideea acestei variante de DF: contează mai mult aportul la mijloc (dat de construcție) și la atac (dat de pase), decât skillul de scoring în sine.

2) a doua posibilitate este să îi creezi tu însuți.
I) pentru atacanți normali: un atacant solid (bun) de 17 ani si zero zile, indiferent dacă are vârsta corectă pentru NT, antrenat liniar cu 10% rezistență și 10 secunzi va ajunge titanic la 20 de ani și 14 zile. Antrenat în continuare la pase, va ajunge titanic la 24 de ani. Se continuă cu faze fixe și apoi din nou atac;
Ii) pentru atacanții spre extremă: la fel, după ce ajunge titanic - extraterestru atac se antrenează extremă până la magic, apoi pase și faze fixe sau intercalate toate cele 3 antrenamente.
Atacanții defensivi se pot crea și ei din juniori de 17 ani achiziționați sau extrași. Ordinea antrenării e aleatoare, poate fi liniară sau combinată. Vă sfătuiesc totuși să antrenați liniar în acest caz și începeți la 17 ani cu construcția, apoi cu pasele. De ce? Până la 24 de ani jucătorul poate juca mijlocaș și nu pierdeți nimic. Apoi, ca și atacant defensiv, va scoate ratinguri bune chiar dacă nu are atac, pentru că îl ajută mult pasele.

Sugestii:
A) Atunci când antrenați atacanții la faze fixe, puneți-i executanți. Vor beneficia de boost-ul de 25% la antrenare.
B) specialitatea ideală pentru un atacant defensive este Rapid. Apoi urmează Cap și abia apoi Tehnicii. Avantajul tehnicului (un plus de 6% la atacul pe aripi) e anulat și depăşit de posibilitățile de event ale rapidului și căposului.

Salarii:
1 – 1,8 milioane. Mai mici pentru atacanții defensivi, ceva mai mari pentru ceilalți.


F. Set piecer
Nu voi insista prea mult asupra executantului de lovituri libere, pentru că am precizat în capitolele anterioare care ar fi executanții ideali (atacanții și fundașii centrali) și cum pot fi ei creați.

De reținut: în lot vor fi doar doi executanți speciali
zați, în general un fundaș central și un atacant. Aceștia doi vor trebui să aibă faze fixe divin. Ceilalți pot fi menținuți la un nivel de extraterestru, sa zicem, pentru a nu avea scăderi de skill semnificative. Astfel, în momentul în care primiți un semnal că jucătorul va fi luat în lot, îi puteți da repede faze fixe pentru a acoperi diferența până la divin și a-i ține acolo.


Alte câteva lucruri importante de reținut:
1) procentul de rezistență: dacă la începutul antrenamentului, jucătorul vostru poate merge cu 10% procent de rezistență până aproape de 24-25 de ani, acest procent va trebui ulterior ridicat la 20%, iar după 30 de ani chiar la 30%. Jucătorul vostru, atunci când ajunge în națională, trebuie să aibă rezistența excelent;
2) cel mai mare efort
în antrenamentele de acest gen îl reprezintă necesitatea de a schimba antrenamentul în funcție de vedeta voastră. Faceți niște calcule și încercați să vă construiți echipa în așa fel încât de aceste schimbări să beneficieze și restul lotului. Veți avea la final nu numai un jucător nemaipomenit, ci și o echipă MS;
3) răbdare, răbdare, multă răbdare. Acești jucători nu se cresc de pe o zi pe alta. Încercați să vă duceți planul la bun sfârșit. O să merite!


 
Înapoi la cuprins | Înapoi la meniul principal