Atacuri pe extremă - Hattrick University

Cauta
Du-te la conținut

Meniul principal :

Antrenamentul de atacuri pe extremă

Descriere
Acest tip de antrenament urca nivelul calităţii de extremă pentru toţi jucătorii care joacă pe poziţie de atacant sau de mijlocaşi laterali (extreme). Este un antrenament asemănător celui de extremă însă cu o înclinaţie mai ofensiva pentru ca în acest caz, în afară de mijlocaşii laterali, cei ce acumulează antrenament sunt atacanţii şi nu fundaşii laterali.

Cine se antrenează?
Jucătorii care au jucat pe postul de mijlocaş lateral sau atacant în săptămâna respectivă, primind antrenament proporţional cu numărul de minute jucate.

Toţi jucătorii primesc antrenament de 100%. Se pot antrena astfel, un număr de 10 jucători pe săptămână, care să primească antrenament complet.

Viteză antrenament
Aşa cum spuneam în strategii de antrenament, viteza de antrenament poate fi aflată folosind unul dintre tool-urile disponibile. Facem un test cu Training Calculator şi vedem câteva exemple. Luăm în calcul un antrenor bun şi 7 secunzi şi un procent de rezistenţă de 15%.
- La 17 ani un jucător cu calitate de extremă de nivel slab are nevoie de 3,5 săptămâni să ajungă la inadecvat, 5 săptămâni de la excelent la formidabil, 7,5 de la impresionant la sclipitor.
- La 20 ani un jucător cu calitate de extremă de nivel slab are nevoie de 3-4 săptămâni să ajungă la inadecvat, 5-6 săptămâni de la excelent la formidabil şi 13-14 săptămâni să ajungă de la supranatural la titanic.
- La 23 ani un jucător cu calitate de extremă de nivel slab are nevoie de 4 săptămâni să ajungă la inadecvat, 14 săptămâni să ajungă de la supranatural la titanic 21 de săptămâni să ajungă de la mitic la magic.

Formaţie de antrenament
Formaţiile de joc care oferă antrenament optim pentru skilul de extremă sunt cele în care se folosesc 2 extreme şi 3 atacanţi. Se pot folosi astfel atât formaţii ofensive cât şi defensive: 5-2-3, 4-3-3, 3-4-3 sau 2-5-3.

Avantaje
- Viteza de antrenament este relativ ridicată, iar dacă se folosesc toate cele 10 compartimente, per total (medie de nivel/săptămâna) viteza este chiar mai ridicată decât în cazul antrenamentului de extreme.
- În scurt timp se observă o creştere a atacului lateral al echipei.
- Există o tactică făcută aproape pentru acest tip de antrenament: .
- Salariile pentru calitatea de extremă sunt mai mici în comparaţie cu alte tipuri de antrenamente, practic putem avea un jucător cu skill mitic de extremă iar salariul acestuia.

Dezavantaje
- Cerere destul de redusă pe piaţa de transferuri. Pentru o echipă obişnuită este suficient un jucător cu o calitate de extremă ridicată şi eventual o rezervă.
- De obicei se alege renunţarea la atacul pe unul dintre cele două flancuri pentru a întări mijlocul sau apărarea, un alt motiv pentru care exista o cerere relativ scăzută pentru acest tip de jucător.
- Pentru a antrena la maxim trebuie să existe 2 mijlocaşi laterali şi 3 atacanţi în fiecare meci, acest fapt duce la reducerea într-o măsură destul de mare a opţiunilor tactice.
- Nici ca nivel de secundară nu are o valoare foarte mare sau mai bine zis, plajă de jucători cărora li se poate aplica aceasta secundară este destul de redusă. Practic poate fi folosit de către atacanţi dar într-o anumită măsură, de către fundaşi, la fel însă, într-o anumită măsură şi de către mijlocaşi. În fiecare dintre cele trei cazuri se sacrifica destul de mult din aportul pe alte compartimente.

Concluzie
Ales de către 2% dintre utilizatorii din hattrick, este un antrenament relativ rapid dar în care este necesar un număr destul de mare de sacrificii atât economice cât şi competiţionale. Nu este nici cea mai bună soluţie pentru a face bani, nici cea mai bună soluţie pentru a face performanţă. Totuşi în combinaţie cu alte tipuri de antrenament poate aduce satisfacţii. Însă antrenând numai atacuri pe extremă, satisfacţia se poate lăsa aşteptată. Spre diferenţă de antrenamentul de extremă, oferă totuşi avantajul că toţi cei 10 de jucători se antrenează cu viteză egală.

 
Înapoi la cuprins | Înapoi la meniul principal