Antrenament U20 - Hattrick University

Cauta
Du-te la conținut

Meniul principal :

[U-20] Ajută-te pe tine, ajută România!

Scris de -amby- pe conferinţa naţională [post=16074456.1]


Mulţumiri speciale lui Ed-werty, pentru elaborarea formulelor de calcul pentru skilluri şi stamina, pentru calcule pe formule de echipă şi discuţii. Fără aportul lui acest material nu ar fi existat!
Mulţumiri, de asemenea, tuturor celor care s-au implicat în discuţii, ajutându-mă cu sugestii şi informaţii: mastercyb, dude_ro, stratulat_alex, athoss, Cipone, opripom, Stiinta, pusichet şi nu în ultimul rând, Kurszan.

Antrenamentul pentru naţionala mică are cu totul alte coordonate decât cel pentru NT. O să încerc să le exemplific de la început, ca să vedeţi dacă echipa voastră permite antrenarea uneia sau a mai multor mici vedete.

Mai întâi, trebuie să ştiţi că se pleacă de jos, de la skill bun sau excelent. Dacă aveţi ambiţii mari în cupă şi campionat, problema devine una dificilă. În schimb, dacă vă place să creşteţi jucătorii de la 17 ani şi sacrificaţi pentru asta parcursul din cupă, rândurile de faţă vă vor demonstra că în echipa voastră îşi poate face loc şi o viitoare vedetă U-20.

O a doua particularitate specifică U-20 o reprezintă antrenamentul de rezistenţă. Planul actual de rezistenţă pentru naţionala mică a României este următorul:
- 5% la 17 şi 18 ani;
- 20% de la 19 ani şi până iese jucătorul din U-20.
Totuşi, trebuie să vă amintesc că şi aici suntem flexibili. Am dezvoltat formule de calcul a necesarului total de rezistenţă şi vă pot spune că se poate antrena cu 10%, de exemplu în primii doi ani de joc ai juniorului dumneavoastră. Nu se pierde mult antrenament iar acest procent este mult mai favorabil echipei voastre decât cei 5% amintiţi anterior. Dacă nu aveţi mulţi jucători peste 30 de ani, vă veţi descurca cu siguranţă.
Iată fişierul, spre exemplificare:
(https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0...gid=5)

O a treia problemă o reprezintă antrenorul excelent. El este preferat de multe ori în dauna celui solid la plasările de jucători, întrucât scopul principal este să antrenezi cât mai mult într-un timp cât mai scurt. Antrenorul excelent costă bani mulţi şi nu toată lumea îşi permite să angajeze unul. Totuşi, de reţinut ca acesta va ridica repede nivelul general al întregii echipe şi, ca şi bonus, va ţine forma medie a lotului propriu mai sus decât antrenorul bun.

Materialul de faţă îşi propune să răspundă la întrebarea: există multi-skill (MS) la U-20? Ei bine, veţi vedea că da. Este important un alt aspect, totuşi: în momentul în care vrei să creezi un lot MS la U-20, tot lotul va trebui să fie MS. Jucătorii formează un tot, se completează unii pe alţii. Pierzi mijloc folosind mijlocaşi care nu sunt maximali la skillul principal, compensezi cu construcţia fundaşilor şi a extremelor; pierzi atac folosind extreme care nu sunt maximale la skill principal, compensezi cu pasele atacanţilor defensivi. Şi aşa mai departe. În prezent, din păcate loturile noastre de juniori sunt formate în majoritate covârşitoare din jucători uni-skill. Pe acest lot se grefează câţiva MS şi se aşteaptă rezultate. Ei bine, nu prea merge cu jumătăţi de măsură.
Antrenând MS pentru na
ţionala mică, trebuie să ştiţi că va trebui să schimbaţi cel puţin o data tipul de antrenament în cele 4 sezoane cât stă jucătorul la voi. Asta e o problemă şi nu prea. În condiţiile actuale, ca să ridici nivelul general al echipei e preferabil să ridici skillurile non-linear, adică: duci întâi jucătorii la sclipitor-magnific construcţie, de exemplu, apoi la sclipitor-magnific extremă, apoi treci pe pase şi abia în final te decizi dacă jucătorul va deveni IMTW, extremă sau orice altceva. Acest mod de a antrena este favorabil pentru că aveţi mereu salarii mici cât staţi în ligile inferioare, iar când vă decideţi să promovaţi, aveţi deja un lot MS.

În sfârşit, ţineţi cont că la nivel de U-20 specialităţile sunt mai puţin importante decât skillul, cel puţin în apărare şi la mijloc (pentru că pe poziţia de extreme şi atacanţi si aici se caută specialitatea). Pe de o parte, asta e bine, deoarece elimină restricţiile. Pe de altă parte, asta înseamnă că doar o parte din lot va fi monitorizată mai departe pentru NT. Dacă vreţi să creşteţi un jucător de la 17 ani şi până la 32 şi să-l treceţi prin ambele loturi naţionale, va trebui căutată specialitatea utilă pentru poziţie.
În final, vă urez lectură plăcută!


A. Portar


Portarii sunt o combinaţie de skill de portar, apărare şi faze fixe.
Cum arată un portar de U-20?
Portar extraterestru - mitic, apărare slab - inadecvat, faze fixe sclipitor - titanic (skilluri la începutul campaniei).

Mod de creare:
Puteţi achiziționa sau extrage un portar la vârsta de 17 ani şi zero zile chiar în prima săptămână a sezonului. Skillurile pe care le-am luat în calcul: portar bun, apărare slab-inadecvat, faze fixe inadecvat. Portarul vostru, antrenat cu 5% rezistență, ajunge titanic la 18 ani si 91 de zile. Apoi se trece pe antrenament de faze fixe, cu rezistenţă calculată 18%. Antrenamentul de faze fixe se poate opri la sclipitor (19 ani si 21 de zile) sau la titanic (19 ani și 70 de zile). In ambele variante, se reia antrenamentul de portar cu acelaşi procent de rezistenţă. La 20 de ani și 14 zile, când încep calificările, ajunge extraterestru, daca a fost antrenat pana la titanic faze fixe. Daca a fost antrenat pana la sclipitor, la 20 de ani si 21 de zile e mitic.
De aici încolo, pe parcur
sul calificărilor, portarul va primi în continuare antrenament de portar (menţinerea si creştere), deoarece este antrenamentul cu cel mai mare impact sau de faze fixe, in caz ca se doreşte totuşi creşterea acestora la nivel mai mare.
Varianta prezentată e una ideală, cu portar cu skillurile corespunzătoare extras sau achiziţionat în prima săptămână a sezonului. În realitate nu se întâmplă chiar aşa, portarii buni pot apărea în săptămâna 4-5 şi atunci se ajunge mai greu la acele skilluri.

Referitor la fazele fixe:
se discuta in continuare nivelul la care acestea trebuie menţinute. S-au ridicat şi voci care spun că trebuie să pregătim şi portar fără faze fixe. Eu nu va sfătuiesc, probabil nu va fi selecţionat. Avem avantajul campaniilor anterioare: în campania lui pompei, am avut portar fără faze fixe şi am luat multe goluri din penalty-uri şi IFK. În campania lui Cipone, la începutul calificărilor am avut portar cu faze fixe sclipitor. Nu am luat niciun gol în acea campanie din IFK şi penalty-uri!
Ca şi comparaţie: atunci când set piecer-ul advers e maxim titanic, un sclipitor - magnific la portar e suficient. Sunt însă mulţi selecţioneri care duc antrenamentul de faze fixe al set piecer-ului până la utopic - divin, caz în care nu mai e suficient sclipitor; portarul trebuie să aibă faze fixe titanic. Cea mai buna variantă de antrenament în opinia mea e să duci portarul la faze fixe magnific, apoi sa i se mai dea acest tip de antrenament după debutul calificărilor.

Antrenorul excelent:
La U-20 se caută antrenor excelent, pentru că rapiditatea creşterii de skill e esenţială. În plus, se pierde destul antrenament încercând aducerea jucătorilor la rezistenţă excelent. Ce aduce în plus acest antrenor? Portarul vostru ajunge titanic portar la 18 ani și 77 de zile, titanic faze fixe la 19 ani și 49 de zile şi portar extraterestru la 19 ani și 98 de zile. La o generaţie de calificări, cele 3 săptămâni în plus nu sunt extrem de importante, dar la una de Mondial, unde meciurile din grupe încep mai târziu, nu la începutul sezonului, aceste 3 săptămâni ne dau posibilitatea ca la startul grupelor să avem un portar mitic în ogradă.

Sugestie:
Când antrenaţi portarul la faze fixe, e bine să îl jucați pe postul lui, cel de portar. Astfel va câștiga 25% la fiecare antrenament, procent deloc de neglijat.

Salariu:
Portarul vostru nu va depăși 900.000 de lei salariu în condiţiile în care e maximal. Mai departe puteţi să vă puneți problema dacă continuaţi să îl antrenaţi pentru NT sau îl ţineţi pentru voi.

Număr jucători:
Ar fi nevoie de aproximativ 4-6 portari monitorizaţi, din care se va alege titularul şi rezerva în funcţie de forme, skilluri şi opţiunea selecţionerului, la începutul campaniei.


B. Fundaşi
Fundaşii sunt de două tipuri: fundaşi laterali și fundaşi centrali. Cei laterali au skill mai mare de extremă, pe lângă apărare, ceilalţi au skill mai mare de construcţie.

Cum arată un fundaş de U-20?
Variantele luate în calcul sunt multiple și o să încerc să le prezint doar pe cele principale.
Astfel:
1) fundaşii laterali:
i) apărare magnific, extremă sclipitor;
ii) apărare legendar, extremă formidabil - impresionant;
iii) apărare supranatural, extremă nativ.
2) fundaşii centrali:
a. apărare legendar, construcţie excelent formidabil;
b. apărare magnific, construcţie impresionant sclipitor;
c. apărare supranatural, construcţie nativ.

Vârsta şi data la care trebuie să aibă aceste calităţi:
20 de ani şi zero zile (variantă ideală) în săptămâna 1 a sezonului de start a campaniei.

Mod de creare:
La jucătorii de U-20 este foarte importantă calitatea nativă, cea din care pornim. Calculele au fost făcute cu următoarele calităţi (toţi jucătorii încep antrenamentul la 17 ani şi 0):
1) la fundaşii laterali, s-a pornit așa:
i) pentru prima
variantă, din apărare acceptabil şi extremă solid;
ii) pentru a doua, din apărare bun, extremă inadecvat (caz în care ajunge formidabil) sau apărare bun, extremă acceptabil bun (caz în care ajunge impresionant);
iii) pentru a treia variantă, din apărare bun cu extremă nativ (nu s-a antrenat extrema).
În cazul în care se porneşte din apărare excelent, skillurile la începutul campaniei nu vor fi foarte diferite, în aparenţă. Doar că jucătorul va fi magnific +5, de exemplu, la apărare, ceea ce se va simți în ratinguri. De asemenea, luând în calcul şi antrenorul excelent, s-ar putea ca la debutul campaniei, în cazul unui jucător extras în chiar prima săptămână, să avem un dublu magnific apărare extremă, în primul caz.
Ordinea antrenamentului nu este importan
tă. Se poate antrena întâi o calitate, apoi cealaltă sau ambele, alternativ. În cazul jucătorului cu extremă nativ, se va antrena, fireşte, doar apărare.

2) la fundaşii centrali, s-a pornit din următoarele calităţi:
a) apărare bun, construcție inadecvat (ajunge legendar cu excelent), apărare bun, construcție acceptabil bun (ajunge legendar cu formidabil construcţie);
b) aceleaşi calităţi ca mai sus;
c) apărare bun, construcţie nativ (nu se antrenează construcţie).

Se aplică aici aceleaşi lucruri ca la fundaşul cu extremă: skillul nativ excelent si antrenorul excelent vor da diferenţe sesizabile. Nici aici ordinea antrenamentului nu e importantă.

Jucători speciali
Fundaşii cu pase se pot folosi la fel de bine şi la U-20. Se poate crea, de exemplu, un fundaş magnific cu pase impresionant. Având în vedere varietatea tacticilor de la naţionale, un asemenea fundaş ar putea fi foarte util. La U-20, în special, având în vedere că diferenţele dintre echipe sunt mai mici ca la NT, tactica CA e viabilă în raport cu orice adversar. Deci, asemenea jucători ar putea fi foarte utili.

Provenienţă
Evident că jucătorii pot fi cumpăraţi sau extraşi din Academie. În orice variantă,
antrenamentul este similar.

Specialităţi
Cele mai bune specialităţi sunt Cap şi Puternic. Având în vedere însă faptul că sunt necesari 7-8 fundaşi cât mai maximali într-o generaţie, se convoacă şi mulţi jucători cu specialităţi nepotrivite pentru un fundaş sau fără specialitate. Sunt destul de rari Imprevizibilii şi Rapizii (dar nu excluşi); totuşi, mulți selecţioneri preferă lipsa specialităţii, faţă de una nepotrivită.

Număr jucători:
Selecţionerul va alege 6-7 fundaşi, în funcţie de skilluri şi de ce consideră el că e necesar în lot. În mod normal, ar fi nevoie de 4-5 fundaşi laterali, cu extremă (din care vor fi convocaţi 2 sau 3), de 4-5 fundaşi centrali, cu construcţie (la fel, vor fi convocaţi 2 sau 3), 2-3 fundaşi cu pase (convocaţi unul sau doi).


C. Mijlocaşi
Mijlocaşii sunt printre cei mai importanţi jucători din lot; vrând-nevrând, mijlocul rămâne cel mai important factor într-o campanie. Părerile în legătură cu ei sunt însă împărţite. Primul curent de opinie susţine necesitatea ca toţi mijlocaşii să fie maximali, datorită impactului major al mijlocului asupra rezultatului unui meci. Celălalt susţine posibilitatea de a crea jucători multi-skill (MS) şi la mijloc.
Nu ţinem să dăm dreptate niciunei "facţiuni", pentru că decizia finală va fi oricum a selecţionerului.

Cum arată un mijlocaş de U-20?
În varianta "clasică", e antrenat doar la construcţie până la finalul calificărilor.
În varianta MS, se pot crea o sumedenie de tipuri de jucători, depinzând de skillurile de pornire. De reţinut, totuşi, că e bine ca secundara să fie minim inadecvat, pe cât posibil.
1) Mijlo
caşi cu extremă:
i) construcţie legendar, extremă impresionant - sclipitor;
ii) construcţie supranatural, extremă excelent - formidabil;
iii) construcţie titanic, extremă nativ.
2) Mijlocaşi cu apărare:
i) construcţie legendar, apărare formidabil - impresionant;
ii) construcţie supranatural, apărare bun;
iii) construcţie titanic, apărare nativ.
3) Mijlocaşi cu pase:
i) construcţie legendar, pase formidabil - sclipitor;
ii) construcţie supranatural, pase excelent - formidabil;
iii) construcţie titanic, pase nativ.

Vârsta şi data la care trebuie să aibă aceste calităţi:
20 de ani şi zero zile (variantă ideală) în săptămâna 1 a sezonului de start a campaniei.

Mod de creare:
Calculele au fost făcute cu următoarele calităţi de pornire:
1) la mijlocaşii cu extremă:
i) pentru prima variantă, am pornit fie din construcţie acceptabil şi extremă bun, fie din construcţie bun - excelent şi extremă inadecvat la 17 ani şi zero zile;
ii) pentru a doua, din din construcţie bun - excelent şi extremă inadecvat la 17 ani şi zero zile);
iii) a treia variantă e cea de antrenat maximal la construcţie, pornind din skill principal bun-excelent.

2) la mijlocaşii cu apărare, s-a pornit din următoarele calităţi:
a) apărare bun, construcţie acceptabil sau construcţie bun - excelent, apărare inadecvat;
b) construcţie bun - excelent, apărare inadecvat;
c) a treia variantă e cea de antrenat maximal la construcţie.

3) la mijlocaşii cu pase, s-a pornit cam similar:
a) pase bun, construcţie acceptabil sau construcţie bun - excelent, pase inadecvat;
b) construcţie bun - excelent, pase inadecvat;
c) a treia variantă e cea de antrenat maximal la construcţie.

Se aplică aici aceleaşi lucruri ca la fundaşi: skillul nativ excelent si antrenorul excelent vor da diferenţe sesizabile. Nici aici ordinea antrenamentului nu e importantă.

Jucători speciali
Mijlocaşii de NT sunt extrem de versatili, ajutând atât atacul cât şi apărarea (pe lângă mijloc, fireşte). Se poate crea aşa ceva şi la U-20?
Da, se poate. Dar pornind din ni
şte calităţi native foarte rare. Un bun-excelent construcţie cu pase şi apărare acceptabil (jucător foarte rar) poate ajunge magnific construcţie, sclipitor pase, excelent apărare la aproximativ 20 de ani (sau se pot da mai puţine pase şi mai multă apărare). Dar asemenea "monstruleţi" sunt foarte rari în Academie. De asemenea, nu discutăm utilitatea unui magnific la mijloc, în condiţiile în care ceilalţi jucători au skill principal mult mai mare. E discutabil dacă câştigul în apărare şi în atac compensează sau nu pierderea de la mijloc.

Specialităţi
Cea mai bună specialitate este Cap. Cea mai puţin dorită, Imprevizibil. Restul specialităţilor, chiar dacă generează eventuri negative de vreme, ca Rapid, Tehnic sau Puternic, sunt acceptate, ca şi jucătorii fără specialitate. Totuşi, trebuie să ţineţi cont de faptul că jucătorii cu specialităţi "nepotrivite" nu vor fi plasaţi mai departe pentru NT.
Salariu:
Mijlocaşii voştri vor avea maxim 400.000 lei salariu, unul foarte acceptabil. Dacă mai sunt şi MS, acesta nu va depăşi 250-300.000 lei.

Număr jucători:
Selecţionerul va alege 6-7 mijlocaşi, în funcţie de skilluri şi de ce consideră el că e necesar în lot. S-ar putea ca în lot să fie doar jucători cu construcţie maximală, s-ar putea să fie convocaţi şi MS. Asta depinde exclusiv de el, este decizia lui. În mod normal, ar fi nevoie de 1-2 mijlocaşi cu extremă, 1-2 cu apărare, 1-2 cu pase, care pot fi jucaţi şi ca atacanţi defensivi dacă lipsesc jucătorii specializaţi pe acest post.


D. Extreme
Extremele sunt esenţiale în joc. Contribuţia lor la mijloc este absolut indispensabilă, iar, în condițiile în care la naționale este greu să obții confidence, se preferă tot mai mult atacul pe laturi, mai uşor de obţinut.
Extremele au un avantaj foarte mare: cresc repede la
calitatea principală, prin urmare pot fi antrenate la nivele acceptabile ale secundarelor chiar şi la U-20.

Cum arată o extremă de U-20?
1) extremă titanic, construcţie bun-excelent;
2) extremă titanic, construcţie formidabil - impresionant;
3) extremă magnific, construcţie sclipitor - magnific.
Ultima variantă este un jucător extrem de versatil şi de util, care poate fi folosit fie ca IMTW fie ca WTM.

Vârsta şi data la care trebuie să aibă aceste calităţi:
20 de ani şi zero zile (variantă ideală) în săptămâna 1 a sezonului de start a campaniei.

Mod de creare:
Calculele au fost făcute cu următoarele calităţi de pornire:
1) extremă acceptabil, construcţie bun sau extremă bun - construcţie inadecvat - bun la 17 ani şi 0 zile;
2) extremă excelent, construcţie inadecvat - bun la aceeaşi vârstă;
3) extremă bun, construcţie acceptabil sau extremă acceptabil - construcţie bun la 17 ani şi zero zile.

Problema paselor extremelor
S-a discutat foarte mult dacă pasele la extreme la nivel de U-20 sunt sau nu sunt utile. Unii ar prefera ca pentru un plus de atac să le dea pase jucătorilor în loc de construcţie. Dar abia 3-4 nivele de pase fac cât un nivel de atac. Noi considerăm că e mult mai util pentru extreme să primească construcţie. Impactul construcţiei extremelor asupra mijlocului este foarte mare, depăşind plusul potenţial al paselor în atac.

Specialităţi
Dacă în celelalte compartimente (apărare, mijloc) se acceptă şi jucători fără specialitate sau cu specialităţi "inutile", extremele şi atacanţii trebuie în schimb să aibă specialitate chiar şi la U-20. Cea mai bună specialitate este Rapid. Apoi urmează Imprevizibil şi Cap. Acestea din urmă sunt mai rare insă.
Salariu:
350-500.000 lei, în funcţie de skilluri.

Num
ăr jucători:
Depinde de gusturile selecţionerului. Din ce am văzut până acum, se iau în lot 3-4 extreme.


E. Atacant
În ultima vreme, aportul atacanților a devenit din ce în ce mai complex. Ei pot contribui la atacul central și la cel pe extreme, jucați normal, pot avea contribuție mai mare la atacul pe extremă, dacă îi joci în acest fel sau au aport semnificativ la mijloc, dacă îi joci defensivi.
Un atacant defensiv are în mod normal atât pase, cât și extremă și construcție. Dar să nu uităm că aici vorbim de U-20, unde antrenatul secundarelor trebuie să se încadreze în intervalul de vârstă desemnat. Prin urmare, nu am luat în calcul antrenarea acestora la pase ca și secundară decât într-un singur caz, deoarece e mai util în mod normal să dai atacantului tău încă un nivel de atac decât să încerci să-i dai pase: se antrenează mai repede de la titanic la ET decât ia 3 nivele de pase. În plus, pe această poziţie se poate folosi şi un mijlocaş cu pase.

Cum arată un atacant de U-20?
1) atac sclipitor - magnific, construcție sclipitor - magnific;
2) atac legendar - supranatural, construcţie bun - formidabil;
3) atac sclipitor - magnific, extremă magnific - legendar;
4) atac legendar - supranatural, extremă formidabil - impresionant;
5) atac impresionant, pase impresionant, construcţie sclipitor;
6) atac titanic, secundară nativ.

Vârsta şi data la care trebuie să aibă aceste calităţi:
20 de ani şi zero zile (variantă ideală) în săptămâna 1 a sezonului de start a campaniei.

Mod de creare:
Calculele au fost făcute cu următoarele calităţi de pornire:
1) atac acceptabil, construcție bun sau atac bun - construcţie inadecvat la 17 ani şi 0 zile;
2) atac bun - construcţie inadecvat - acceptabil la aceeaşi vârstă;
3) atac acceptabil, extremă bun sau atac bun, extremă inadecvat - acceptabil la 17 ani şi zero zile;
4) atac excelent, extremă inadecvat - acceptabil;
5) acesta este un jucător mai special, un DF cu impact foarte mare asupra mai multor zone a terenului. Singura problemă sunt skillurile de pornire: bun construcție, acceptabil atac și pase (sau bun atac, inadecvat pase);
6) atac bun sau excelent (vor fi
diferenţe de 20-30 de zile față de vârsta de pornire. Vizual, jucătorul va fi tot titanic, chiar dacă aportul lui va fi mai mare dacă pornește din excelent, întrucât va avea 4-5 antrenamente peste titanic la 20 de ani si zero zile).

Specialităţi
Ca și la extreme, atacanții vor fi selectați în majoritate covârșitoare dintre cei cu specialități utile. Cea mai bună/preferată specialitate este Rapid. Urmează Cap și Imprevizibil. Atacanții defensivi pot fi și Tehnici (un plus de aport cu pasele lor native la atacul pe aripi, plus posibilitatea unui event de Tehnic Vs.Cap, chiar dacă eventul în sine e mai rar).

Jucători speciali:
Atacanții defensivi pot fi creați și sub alte forme decât cele prezentate. Pornind din calitățile de bază enumerate mai sus la 17 ani și zero zile, se pot crea variante de genul: sclipitor construcție, sclipitor - impresionant pase, bun - excelent atac. Contează mult specialitatea jucătorului (dacă e Tehnic e de preferat să aibă mai multe pase) precum și planul de antrenament propriu.

Num
ăr jucători:
Selecţionerul va alege 4-5 atacanți, în funcţie de skilluri şi de gusturile proprii. În mod normal, în lot ar trebui să aibă loc doi atacanți defensivi și măcar 1-2 atacanți cu skill de extremă.


F. Executant de faze fixe
Executanţii ideali la U-20 sunt consideraţi fundaşii centrali. De ce? Pentru că apărarea e cel mai ușor de compensat cu ceilalți fundași. Skillul de faze fixe crește în detrimentul celorlalte skilluri, deci executanții vor avea skill principal mai mic.
De aici încolo, părerile sunt împărțite. Se spune că al doilea jucător pe post ideal ar fi extrema, dar eu consider că aportul la mijloc al extremei este mult prea important încât să se renunțe la el pentru a crește jucătorul la faze fixe. Mai degrabă ar fi util un atacant, care poate fi folosit în unele meciuri în care e importantă apărarea și mijlocul, dar atacul nu.
Un fundaş excelent la skillul principal la 17 ani și zero zile va ajunge magnific - legendar la apărare cu faze fixe mitic la 20 de ani și zero zile.
În lot se ia
u de obicei doi executanţi de faze fixe.


 
Înapoi la cuprins | Înapoi la meniul principal